supercalifragalisticexpialidocious

Oh, supercalifragilisticexpialidocious!
Even though the sound of it
Is something quite atrocious
If you say it loud enough
You'll always sound precocious
Supercalifragilisticexpialidocious!


Lyssnar på en väldigt gammal CD som jag själv har gjort XP Vissa låtar är väl okej, som disney och så men sen finns det låtar jag inte ens förstår hur jag kan ha tyckt om :O Oftast är det låtar på ett annat språk jag inte förstår ett dugg av XD Men men, alla har väl haft dålig musiksmak NÅN gång?!


Var på Nolia idag. Det är ganska kul ibland, när man tittar på något spännande! Det bästa var nog husvagnarna/husbilarna. De är extremt lyxiga och man önskar bara att man hade en! Hade ju varit hur kul som helst! Aja, det lär ju aldrig bli av :P


Annars har jag jobbat idag. Inte mycket idag men imorron läre bli mer! Och det lär ju inte bli mindre nästa vecka, snarare mer! Och det jobbiga är att det som blir mer är det som ska tas 3 ggr i veckan, de dagar jag redan har mycket på så de andra två dagarna kommer att bli precis som vanligt = lika dryga när man försöker dra ut på tiden genom att kanske moppa korridoren liiiite saktare än vad man brukar!

Aja, imorn äre sista dan innan helg! Ska bli underbart med helg äntligen!
Och på lördag har jag beställt våfflor med hjortronsylt till lunch! längtar massor :D (jaaaaaaaaaa)
Åsså ska vi på kalas! Josefine, min kusin, fyller 18 år.
Jag förstår inte vart tiden tar vägen? Och hur alla kan bli så gamla? :S OMG!



Jag funderar på o skaffa en fotoblogg! Har gjort en header som ändå blev okej :P Men jag har inte kommit på ngn bra namn än XP men det löser sig :P


Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback