Photo Magic

Nu har jag äntligen börjat på Forsa och jag kan bara säga att hittills är det HUUUR UNDERBART SOM HELST :D
Har redan fått nya vänner som är helt underbara och klassen verkar toppen!

De första dagarna var mest rundvandring på skolan och information om alling. 
Men igår kväll var vi ett gäng som spelade innebandy :D Det var sjukt kul. Alla var extremt oseriösa och alla hade sjukt kul!

Idag har vi haft våran första riktiga dag så att säga! Har börjat med att gå igenom lite om kamerans grundinställningar, och jag har faktiskt lärt mig en hel del nya saker och det är riktigt kul, och börjat snickra på våra ramar :D

Ikväll blire väl o tare lungt framför TV:n o kanske lite onyttigt till det. Känner att det behövs!

Have a Nice day :D

Kommentarer
Postat av: IB

Vi saknade dig på stugsistan.

Kram Morfar o IB

2009-08-29 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback