Kom änglar Kom älvor

Träff med Horrokruxerna i fredags :) Denna gång var vi hos Lina och vi åt Tacos och massa godis! Sen såg vi på film, Jumanji som är en ganska konstig film, lekte i lekpark halv tolv på natten, bråkade med en kortlek som måste ha varit skitsofren och släckte vid två tiden! Då var jag ganska död efter att ha gått upp halv 6 samma morron.
Men jättekul hade vi! Har saknat horrokruxträffar väldigt mycket!

Idag var jag på kalas, min brorson Albin fyllde 1 år :)


Kom just hem från att ha sprungit hinderbana med Molsie! oooj så sjuuuukt jobbigt! Jag lär knappt kunna gå i morron -_-. Men vi for till Mcdonalds efter det o köpte oss varsin Mcflurry, det förtjänade vi!


Nu ser jag på Being Human och ska snart sova! Jag vill inte jobba imorron, eller snarare inte gå upp 5.30 -_-!





En som inte har lärt sig så bra bordsskick ännu :]


Kommentarer
Postat av: M

SV: åh, men ja! håller med dig ,du är duktig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback