Dancing like a Hippogriff

Nu är det inte länge kvar, faktiskt bara http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2009&m=aug&d=24&h=9&mi=0&t=Avf-4e55rd-t55till-t55FORSA-1t2t5&yn=&c=bu&mc=2 , tills jag far iväg till Forsa! Det ställe jag ska tillbringa det nästkommande året(med undantag några helger/lov).
Jag har längtat ända sen jag var och hälsade på i vintras, 16-17 februari, och min längtan har bara blivit större och större ju närmare jag kommit 24 Augusti!
Att få gå på forsa är en av mina stora drömmar. Efter att jag varit där visste jag DIREKT att det var dit jag skulle söka till hösten, och väntan mellan dess och att jag fick beskedet att jag kom in var lång!
Men nu har allt gått i en rasande fart. Nyss var det ju runt 2 månader kvar och nu, nu är det bara mindre än en dag kvar!
Jag vet inte ens om jag riktigt förstått vad jag gett mig in på, jag kommer nog inte förstå det förns jag sitter där samlad med min klass och får information om de närmaste dagarna.
Folk har frågat mig om jag inte känner mig nervös eller orolig och jag har sagt att ja, kanske en aningens nervös men orolig, nej ingenting! Det enda jag kan oroa mig över är pengar och tvättning men inget mer!
Jag bara längtar och det är inte lite!

Men jag kommer att sakna alla vänner och familj, det känns lite jobbigt! Men jag flyttar ju inte för gott, och jag kommer hem ibland!


Nu har jag dessutom nästan packat klart, bara några smågrejer kvar! Kommer nog att glömma en hel del men det får jag hämta sen!

Och jag kommer att finnas på msn så mycket jag kan, och mobilen med! Så det e ba o ringa eller smessa om ni vill nått!

Och jag ska försöka upptadera bloggen och fotobloggen så mycket jag kan!


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback