You'r Fire

Ehm, ja! Sitter o ser på första harry potter filmen, De vises sten! Jag kan inte ens räkna hur många gånger jag måste ha sett den, för det är måååånga kan jag lova XP Kan typ hela filmen utantill nästan :P haha! Så gåre när man är Harry potter nörd XD

Aja..Idag har det varit massa fint väder :D Soligt o jättevarmt! Satt ute UTAN jacka! Helt otroligt, hade man inte kunnat göra igår XP

Har även varit med Matilda :) trevligt trevligt. Vi ses på tok för sällan!


Imorron blire o va me Hannah och Kikki :D Ska bli massa skojj <3


Hade ;)

Kommentarer
Postat av: mmmmmm atilda

Sv: tacktack kära du!!=) var ett under att jag hann at ett foto innan pigan rörde på sig!



och jaaaaaa jag håller med dig!! men titta ut nu!!!

SOL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback