Tro rätt tro fel

Nu är jag hemkommen från Övik! Det var uunderbart :D Och Dia Psalma, som jag for dit för, var JÄTTEBRA :D De spelade bland annat låten Emelie, som var den första låten jag hörde av dom! Det var riktigt kul! Sen spelade de även låten Luft, som jag gillar väldigt mkt!
OCH JAG FICK DERAS AUTOGRAFER :D:D Ska ställa dem på ett bra ställe ;D

De andra artisterna var rätt bra dom med! Dead by April, H.E.A.T och Mustasch! Fick faktiskt Dead by Aprils autografer på en singel man fick gratis :P Så jag borde kanske börja lyssna på dom nu XP Fast dom var faktiskt rätt bra :)

Nu är jag trött och slut, men det vare värt :D


Byebye!

Kommentarer
Postat av: Maaaaa tildA

Åh vad roligt att det var lyckat!!

Coolt med the autograps too!



SV: JA, haha han hjälpte mig lite på traven i mellan åt.

Jamen sommaren är ju på G :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback