The fire burns forever

Var på stan idag en sväng o köpte present till mamma. Hon fyller år på fredag : )
Sen har jag inte gjort mycket alls. 


Ska på bodybalance snart. Det ska bli spännande!


Borde börja skriva på personliga brevet till forsa, men det är svårt o bara börja. Sen borde jag även söka nån kurs/program till universitetet, ifall jag inte kommer in på forsa. Men jag har ingen blekaste aning om vad jag ska söka för ngt.Har kollat runt på lite och det finns verkligen jättemycket o välja på, allt från fotbollshistoria till vattenvård.. Aja..det löser sig väl.

Kommentarer
Postat av: kusinvitaminkusinvitaminkusinvitamin

Hur var bodybalance-("en")? =)



Sv: åh, tacktack:):)

japp nog tror jag väl att vi ska dit! kan ju inte missa lammsteken!(usch)

hur ska du göra?=)

Postat av: M!

Sv: jaså! lät spännande!



haha! nämen jag menar ju det:D lammsteken är ju liksom poängen med hela påsken?!

kul! då ses vi där:):)

2009-04-09 @ 23:24:33
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback