HEARTS ON FIRE!!!!

Pdol blev idag räddat för mig. Minst ETT bra band ska iaf spela, och det är Hammerfall! Vill inte mina kusiner se dem så ser jag dem själv, punkt slut!
Ska ta o lyssna på dom oxå. ^^ Men jag lyssnade iaf på en av deras låtar och det är PRECIS den musik jag älskar, så det bådar ju gott! Ska lyssna på fler sen oxå så jag kan lite fler :)


Men det största är ju ändå DIA PSALMA 24 april <33 jag längtar massor!!!


Var hos Thomas igår. Han hade kalas ^^ 21 år fyllde han! Det var roligt. massa god tårta o rolig singstar!

Jobbar i helgen oxå! Det gick väldigt bra idag, det var väldigt lugnt, så jag hoppas det blir så imorron med ^^

Har även varit på stan idag. Köpte ett par pösiga jeanse som jag velat ha länge nu, en munkjacka och ett par röda sommarskor. :)


Just nu ser jag på Artistisk gymnastik på tv, EM i Italien. Just nu är det bara herrar och det är inte så intressant, hoppas de visar damerna oxå!



Byeee!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jadå, du kan alltid räkna med mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback