Ägg, ägg, mera ägg! Ät så får du skägg!




Fick påskägg i morse. Fick lov att leta efter det, även fast jag sa att jag inte ville! Men påskharen hade gömt det redan så jag fick lov! Aja, det gick ändå rätt fort o hitta ^^


Syrran håller på och plugga till sjukgymnast och hon behövde en person hon kunde mäta vighet på. Så då fick jag ställa upp. Hon mätte tex. vighet i armar och knän osv! Så nu har jag en massa streck på ryggen efter att hon ritat med en penna för o mäta vigheten XP

Påskpysslade igår med! det var kul ^^




Gjorde ett påskkort till mamma för hon fyllde år :P Egentligen var det väl inget speciellt men kul ^^




Målade även ett ägg :D Tycker det blev himlans fint :] Blåste tillochmed det själv. Har aldrig gjort det förut. Dock tappade jag min äggubbe i golvet så han fick en buckla i sig, men han höll ^^ (kortet är taget innan :P). Hans hycklegrej har jag även stickat själv :P haha!


Ikväll blire påskmiddag med släkten! Ser fram emot lammsteken..........Eller inte!


Byebyee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback