Nu är det ljus här i vårt hus

Har adventspyntat i helgen. Satt upp ljusstakar och ljus i adventsgranen. Vi har även satt upp en ljusslinga i vårt minikörsbärsträd! Det blev massa fint <3

Har jobbat idag och när jag kom hem hade mamma gjort lussebulledeg. Jag hade tydligen köpt fel kesella (köpte med vaniljsmak) men det blev jättegott ändå! :D Längtar tills nästa helg då det blir pepparkaksbak <3

Kom nyss hem från stan. Har varit och kollat på skyltsöndan. Riktigt vackert med alla tomtar och ljus. Dock hatar jag att vara på stan när det är massor av folk (det blir så otroligt trångt och man kommer knappt frammåt) men tur det inte är så ofta.

Imorron är det första december. Skit vad tiden har gått fort. Bara 24 dagar kvar till julafton, jag längtar <3


OCH...BARA 3 dagar kvar till STOCKHOLM :D:D Jag längtar massor <33



Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback