I wanna Run To You

Mina föräldrar är bortbjudna och jag är ensam hemma. Har just ätit kyckling i god sås och nudlar. Riktigt smaskens blev det <3 (och riiiktigt starkt XP).
Sitter just nu och kollar på slalom på tv. Maria PH ligger typ 4 och Anja Pärsson ligger nånstans längre bak. Hoppas det går bättre i andra.

Kollade på ett klipp när ett fan hade fått komma upp på scen tillsammans med Johan Palm (eller inte just DET, utan snarare intervju med henne och johan). Hon var helt hysterisk typ ;O Och tydligen hade hon röstat 300 gånger :O Jag säger som Johan: Hur har hon råd männskan?!

Ikväll blire nog o titta på stjärnor på is och bara tare lugnt. Är trött och ska även jobba imorron så det kommer inte bli så värst sent. Dock känns det bra att jag gjort bort de flesta förråd och kontor idag så slipper jag dom imorron.

Längtar jättemycket tills på onsdag. Dock känns det jobbigt med 10 timmars bussresa men det äre lugnt värt :D:D


Toodeloo Kangoro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback