Your Song

Nu är det äntligen nytt år och nya möjligheter. Firade nyår hemma med Thomas efter att ha försökt leta fest utan resultat. Men det va väldigt mysigt ändå :) Såg film o hade almänt trevligt!


Annars har jag inte gjort mycket på lovet. Va o gymmade idag med min kusin och deet va väldans jobbigt. Har inte tränat nånting på hela jullovet så det behövdes verkligen :P Får se hur mkt träningsverk man har imorn då ;P


Imorn äre uppvisning på Iksu! Fick veta det igår. Fick oxå veta att man skulle ha dräkt på sig, men min dräkt är på vift sen RM i maj så det får bli o ta gamla Trupp G dräkten :S Längesen man använde den nu...


Annars ska jag va me Thomas ikväll. Blir nog o se film som vanligt :)


Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback