Tango Maureen

Denna helg har varit rätt okej faktiskt!

I fredags gjorde jag inte mycket. Var bara hemma o tittade på tv :P

Sen i lördags vare planeringsträff för oss umefefosar (om du undrar vad fefo är så kan jag berätta hela historien IRL för jag orkar itne skriva den här. Så undrar du, frååga!)
Det va superskojj :D dock gick det kanske bara sådär med planeringen eftersom att vi hela tiden kom in på andra saker än just det men supertrevligt va det iaf :D

Sen efter det for jag hem till mina kusiner där vi åt middag och såg melodifestivalen :) Dock sööög melodifestivalen. INGET bidrag va särskilt bra och heelt fel personer åkte ut/gick vidare!

aja..sånt får man ta ibland!


Sen i söndags pluggade jag alldeles för lite men ajaa! Sen träning på kvällen. Va extreeemt opeppad men det gick ändå rätt så braa :D


Nu ska jag fika tills jag blir tjock! Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback