mweeep!

Nu vare sådär superlänge sen jag skrev igen ;O Mycket dumt!

Aja, får börja resumera gårdagen!


Började med ledarskap och sen idrott! På idrotten åker vi skridskor. Det är väldans kul, speciellt att spela bandy! Och jag har faktiskt gjort en massa mål oxå :D

Sen hade vi naturkunskap då vi skulle odla bakterier. Vi hade hett nått i en plastburk i förrgår och igår hade det stelnat (eller typ geleaktigt). Sen skulle vi ta en tops, doppa den i nått saltlösligt tjoffs och sen stryka den på olika saker som kunde ha mkt bakterier på sig, som lysknappar, mobiler, nycklar, örhängen mm. Mycket roligt ;P Undrar om vi hade mycket bakterier!

vad hade vi sen då...Jo, religion. Då skriver vi på ett eget arbete om vad man själv tycker om religion o sånt. Det är rätt roligt faktiskt!


Sen på kvällen hade jag träning! Det gick superbra :D Jag va superduktig som körde BORD :D och dessutom inte det vanliga bordet utan pegasusen, och över den har jag aldrig kört förr :D Mkt duktig e jag!


Idag har jag bara en lektion, söka jobb, som börjar 12.55. Känns jobbigt! Måste plugga till mitt äckelomprov i naturkunskap och ett vanligt prov i idrottsmedicin. Jobbigt?! JA!
Sen blire Thomas ikväll och lite på lördag! Himlans trist att jag måste hem o plugga så tidigt så vi inte kan ses så länge på lördan, men det går inte att göra ngt åt tyvärr :/ Måste jag plugga så måste jag!


Aja, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback