Happiness

Oj, nu är jag dålig på o skriva igen! *fy på mig*!

Nu har vi fått våra studentmössor :D De va superfina! Jag har skrivit "Johanna H" och "2008" där fram och "FV3B" där bak. Hade hellre velat skriva FVB05 men det fick inte plats :/
Jag bestälde även ett champangeglas, en penna och en visselpipa! Ska även få nå trosor oxå men de har inte kommit än :P


Gjorde naturkunskapsäckelprov igår. Det gick bättre än vad jag trodde faktiskt ;O Trodde inte jag skulle kunna nått men jag kunde faktiskt en hel del! :D

Och i april ska det vara en stooor fefo träff i Umeå och då ska vi umefefosar samlas på lördag i planera :D ska bli massa skojj!


Annars äre väl inget som hänt trorja ;P


byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback