Stjärnorna de tindra så klara

Sitter och lyssnar på en jättegammal cd med svenska julvisor. Satt och längtade till sommaren igår så jag försöker verkligen få upp julkänslan lite. Ska pynta nere i  källaren snart, för ikväll kommer hälften av horrokruxerna o vi ska baka pepparkakor, äta lussebullar o bara mysa :D Ska bli riktigt roligt. Har längtat massor!

Det dumma är bara att jag jobbar i helgen -_-. Men men..jag får väl offra mig :P

Sitter också o väntar på att plogbilen ska komma så jag får gå ut o skotta lite. Tänkte att jag skulle vara lite snäll och göra det. Men den måste komma innan 15.30 för då ska jag på körlektion ( viiill IIINTEEE!).



Men nu ska jag pynta, så jag inte glömmer bort det^^ have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback