Run Forest! Run

Denna vecka har verkligen gått fort fort. Helt plötsligt är det helg ;O SKÖÖÖNT! Vet inte vad jag ska göra :S har två prov nästa vecka så det blir väl o plugga då :/

På måndag har jag som sagt prov i Naturkunskap och våran lärare är ju typ....sämst. Enltigt henne skulle vi ha med saker på provet som inte ens HON kunde och hennes komentar till det: "det spelar väl ingen roll om jag kan det eller inte, det är ju ni som ska ha prov" eeeeeeeh...kan det kanske inte vara bra om läraren kan det eleverna ska kunna? Tydligen inte.


Sen hade vi friidrottsträning på träningen. oooooj så sjukt jobbigt det var. Mycket springa och extra jobbigt blir det ju när kondisen är nere på noll, som min då är. Jag känner redan av träningsverken! Det här bådar inte gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback