Wake me up when september ends.

Jag har tänkt på en sak! På kvällen när man är som piggast så ska man gå o lägga sig i en kall säng som inte alls är mysig. Man är inte trött och man vill bara vara uppe längre men då ska man sova. Men sen på morron, då det är varmt o skönt i sängen och man sover som bäst, ja DÅ ska man upp! Varför är det så? Borde det inte vara tvärtom? Att sängen blir kallare o kallare så att man är pigg när man ska upp och inte vill ligga kvar o dra sig. Jag tycker det är konstigt : /


Men men. Nog om det. Idag har jag bl.a varit på strömpilen och letat kläder till borsans frus disputationsfest på fredag. Men kräsen som jag är så hittar jag ingenting som riktigt faller mig i smaken. Så det blir endast ett par skor (som jag ska ha då) och en present till Sofia som fyller 18 år på tisdag : ) Jag hoppas hon kommer o bli glad.

Sen har jag även köpt en ny kamera idag :D En Avant S10x6! Får hoppas att den är bra, annars blir jag ledsen : /


"- Vad tycker ni den klassiska sagan om Hans och Greta har för budskap"
 - "Gå aldrig in i främmande pepparkakshus XD" och "Hus är inte mat" XD
(flåt, jag fick bara lov!)

men men. Ikväll är det Heroes! Det är ett väldigt bra program. Rätt likt Lost faktiskt, lika mystikst med många frågor och lite svar! Spännande!

hade ha good day! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback