Tears never fall for ever

Hej alla små söta läsare! Nu vare ett tag sen jag skrev, så därför blire o sammanfatta denna roliga helg!


Det börjar med en disputationsfest på fredagen. Min borsas fru var den som disputerade i Molekylärbiologi. Själv var jag inte med på själva disputationen eftersom att jag behövde vara i skolan då men sen var det ju fest  på kvällen och då var man självklart där :) Det var riktigt trevligt. Vääldigt god mat vare oxå. : )

Lördan spenderade jag med Thomas <3. Det var trevligt. Vi såg på en film som hette The cats returns trorjag ;P En anime film. Den va riktigt bra faktiskt!

Sen Idag (söndag) hände har jag inte gjort nått speciellt. Spelade lite Supermario men jag tröttnade efter en stund eftersom att antingen vet jag preciis vad jag ska göra på alla banorna och då har jag redan tagit alla stjärnor, eller så har jag ingen aning och då äre inte roligt längre.
Sen har jag även varit på träning. Det gick faktiskt rätt okej, förutom att mitt psyke aldrig vill vara på min sida, men det får man väl försöka övervinna en vacker dag.
Sen fick vi reda på att det tydligen inte blir någon tävling i december eftersom att det är bättre att satsa allt till RM i maj. :( riktigt tråkigt tycker jag dock eftersom att jag hade sett fram emot en tävling :( Aja..man får inte alltid allt man vill ha! :'(



"Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.
Och jag kan inte dansa."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback