Please take me out tonight

Hallåsan!


Idag har jag haft som en helt vanlig dag. Började med foto där vi skulle börja spela in vår film (som ska handla om en person som drömmer att ens kakor är uppätna och vaknar sen i panik över det och går fram till skåpet och märker att kakorna är kvar XP). Vi sprang typ runt i minst en halvtimme o försökte få tag på nån som kunde låsa upp ett sjukhusrum till oss. Tillslut gick det och vi fick det mesta gjort :)
Sen hade jag naturkunskap. tråkigt som vanligt. håller på med matspjälkningen.
Efter det lunch och sen psykologi där vi gick igenom sidorna till provet nästa vecka. huur många sidor som helst blev det och får lärare är dålig och man sover bara på hennes lektioner :S
Sen sista lektionen massage. vår lärare kom aldrig så hela klassen gick hem. det var trevligt :)


Ikväll blire o förbereda svenska nationella talet jag ska ha på fredag. Ska nog prata om Hoggy/fefo :D

Och såklart blire o ha min sista dag som 17-åring för IMORN fyller jag 18 ÅR :D hiii!


byebye butterflie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback