No way out

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Första lektionen religion där vi hade redovinsingar om sekter/nyreligiösa rörelser (jag skrev btw det jag skulle säga samma morron). Men jag hann dock inte redovisa idag så det blir imorn :S heelp!
Sen hade vi naturkunskap där vi gjorde en äcklig labb. Vi skulle använda vårt eget saliv (JAG fick gurgla äcklig salt/vatten lösning). äckligt värre. Men det gick väl okej :P vi lyckades iaf ^^
Sen filosofi. Såg på en film några i gruppen gjort och sen vare mest prat om provet vi ska ha SISTA VECKAN! ;O
Efter det massage, dock teori (eller terori som jag hellre vill säga). Trist värre när läraren är sämst på att förklara och ingen fattade ett dugg, det bådar gott..oooja! *hooost*.


Sen hade jag också träning ikväll. Gick faktiskt hyffsat :) KOM ÖVER BORDJÄVELN IDAG OXÅ :D:D *superstolt*. Annars kommer jag säkert ha ont i nacken imorn efter min landning efter salton (landade på rygg och spände såklart inte nacken :P men det har hänt förr så jag är van)


Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback