Sommarlov! Vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli!

Yaaay! Då vare äntligen sommarlov! :D Känns väldigt bra. Nu äre bara ett år kvar tills det smäller ;) (studenten). Vi har redan börjat räkna ner.


Tyvärr så regnade det på avslutningsdagen och jag tyckte riktigt synd om alla studenter som fick lov att åka vagn i regn. Men det verkade iaf inte förstöra stämningen :) Och jag såg en hel del jag känner också! nice nice :)


I söndags vare sista träningen för denna termin. Vi lekte fångarna på fortet. Vi kom tvåa i en bra slutspurt i "skattletandet". Dock var vi inte lika duktiga på att samla nycklar, men det va skojjs ändå :D


Undrar bara vad man ska göra nu? Blir väl o ut o springa ^^ Uuuusch! ;P

På onsdag äre avslutning på riktigt me gympan och då ska vi vid fint väder: leka ute, vid fult väder: lazerdoom (lrhurdetstavas) och sen efter det ut o äta på droskan :) Ska bli riktigt nice :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback