One Song Glory


Men tjenahoppsan i loppsan. Nu kommer jag o skriver ett inlägg till! Kuuul vaaa?! Hiiii ^^ XD


Nu ska jag återigen berätta om min dag. heeeeeeheeeee! XD

Det började med att jag skulle fara till sporthallen för att ha gruppträning. Jag fick lov att ta cykeln p.g.a att jag var liiiiite sen :P Sen väl där så gjorde jag typ ingenting :P Satt o hjälpte Sanna med hennes pass och lyssnade igenom hennes låtar på hennes mp3 ^^
Sen hade vi Svenska. Retorik :P Det är rätt kul faktiskt. Kul o prata i grupp ^^
Efter det lunch (pasta med skinksås..muuumma).
Sedan matte..yippiiiie! *hooooost*. Matte är roligt när det går bra, men när man fastnar eller det är svårt, ja då äre inge kul alls :P
Sedan hade jag hål. hade tänkt o gå på den tidigare trafikanten meen...ja hittade inte vart dom va så det blev inge av.
Klockan 14.30 började då min trafikant. Vi gick igenom teorihäftet och sen fick vi sluta!

Ikväll blire träning (gymnastik) :) Ska bli riktigt skojj I hope :) Borde göra mig klar o fara snart :P hiiii


Men nu ska jag återigen sluta skriva. Welcome back next time!

Hejdåsan sådesan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback