Happs....

åååh...nu sitter man här igen, framför datorn och bara deeegar! man får väl passa på när man kan!
Mitt spagatmål går inge vidare...inte gitarrmålet heller för den delen. Jag kommer säkert aldrig lyckas! Fast jag borde tänka positivt! Okej, jag kommer lyckas! Säger vi!

Skolan är fortfarande jobbig och man längtar lika mycket till helger och lov som man alltid har gjort. Jag har kommit fram till att det bästa med skolan är loven! Faktiskt!
Fast även om lärarna säger att på loven ska man vila, så ger dom en ändå ett ton me arbeten/prov till efter lovet. Och det sägs ju att det är mycket stress i skolan....hrm...Och äre isf nån som gör ngt åt det? Svar: Nej, inte precis! De gör det snarare värre!


På onsdag är det btw Alla Hjärtans Dag.
För en gång skull har man nån o fira den dagen med :] Känns helt underbart. Har längtat länge på den känslan, och den har varit extremt värd o vänta på. Älskar dej Thomas <33 Så jävla mkt! Går inte o beskriva i ord!

Kommentarer
Postat av: Hepzheba

Tjata på lärarna och säg åt dem att inte ge er något över loven. Inte för att jag tror att det hjälper, men det är väl värt ett försök?

Vad bra att du har någon att fira alla hjärtans dag med. Hoppas ni får en mysig dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback