Rendans och Bjällerklang

Nu har jag haft min uppvisning :D Det gick jäättebra! Alla va jätteduktiga och vi va bäst som renar :D Vi fick jättemycket aplåder när vi drog in tränarna på bordet ;P heheeee! XP
Har dessutom allt på film så det ska bli riktigt roligt att se :D (har dock sett det en gång men man kan aldrig få nog när det gäller sånt :])
Seen så filmade och fotade min bror och hans fru oss :D Så förhoppningsvis får jag en massa mer foton och filmer seeen :D:D:D


Trist bara att det inte är nå mer träningar i år :/ och att tränarna verkar ha inställningen att det läggs ner efter jul!

Kommentarer
Postat av: MiniMe

Jag fick höra rykten om att Linda hade sagt: "Kommer ni fortsätta köra så här bra kommer jag stanna kvar!" :D Vi kan ju inte sluta när alla är på TOPP!!!! Hanna var typ oxå jättenöjd, speciellt med tanke på att vi hade 7 dubblar till stå :D Fantastiskt roligt!

2007-12-18 @ 23:21:42
Postat av: Johanna

Men ååh :D väärsta braa! Man blev ju lite orolig där ett tag :/
Jaa, vi e bäst :D

2007-12-19 @ 10:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback