Jingle Bells

Ska börja med att skriva om igår!
Jag va då på en julshow  i strömbäck med några som går på den skolan. Det va väldigt bra och de är sååå duktiga :D Jag va där förra året oxå och såg Rent och det va jättebra det med :D (dock inte med samma personer som i år men ändå :)). Det va en slags musikalaktig show som baserades på charles dickens sagor och med massa julsånger! riktigt trevligt! Träffade även min religionslärare där som tydligen jobbar där och va producent för showen. det va kul ^^


Dagen började bra idag. Bakade pepparkakor med mamma och såg på skidor ;P

Sen blev det inte lika bra igen. Har prov imorn och på tisdag så det blev mest o plugga. Vääldigt tråkigt! HATAR Naturkunskap!!!
(som det står på min kompis naturbok: "Stoppa Tortyren - Förbjud Naturkunskap!". Jag håller lätt med!


Annars hade vi uppvisning idag :D Vi va bäääst som renar :D Dock va vi väldigt få men det gick väldigt bra ändå!


Sen har jag bara pluggat mer o mer o jag blir inte klokare iallafall : /


aja....det får väl gå som det går....typ åt pipan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback