Jingle Bells Rock

Nu vare sådär jättelänge sen jag skrev :/ Det är är inte bra! har tänkt många gånger att jag ska skriva men det har som aldrig blivit av. Aja..får väl skriva lite som hänt nu då! ;P

Lite skola: Ligger på MVG i religion, vi ligger jättemycket efter på våran film på foto-film men det går säkert, har tre prov och två inlämningsuppgifter kvar att göra, och det är 2 veckor kvar på lovet! Käääänns jäääätttebra! Aja, jullovet kommer att vara såå härligt! ;)


Förra fredagen var jag för första gången på x3m :D Det var jätteroligt! DOCK jääävligt dyr dricka i baren, men det får man väl stå ut med :P förfesta är ordet ;P

OCH så var jag (med thomas) på NIGHTWISH igår :D:D:D Det var HUUUUUR bra så helst :D <33333

Sen har det väl inte hänt alltför mycket trorjag! :S Får väl återkomma om jag kommer på nått mer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback