I'm dreaming about a white christmas

Började dock bra, va hos brorsan o hade syskonträff! Vi åt god mat (tacos som vanligt eftersom att jag ville det), och spelade bingolotto och Majhong(typ det bästa spelet ever). Riktigt trevligt!


Jaa, drömma kan man ju alltid, men verkligheten kan man då inte göra nått åt! Halft grön jul i år och plusgrader. Endast nån liten snöhög här och där!
Och när man vaknar på julaftonens morgon och är extremt opepp på julen och det enda man vill är att sova bort dan...då måste det va nå fel :S Har aldrig känt så förr, men i år...

Men det blev bättre sen när jag väl gick upp. Fick en present på morron o det va allmänt trevligt! Fick mycket annat oxå som tex. två filmer (Harry Potter 5 och Pirates 3), Soundtracksen från alla Saganomringen filmerna (som jag önskat mig i flera år nu), Pyjamas, wookpanna, godis, pengar mm :)

Resten av dagarna har varit rätt okej. Har ätit godis så jag nästan spricker :P Men det får man när det är jul ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback