just give me a reason

Dagarna går och jag består, eller nått sånt x)
Iallafall!! Har börjat på mitt nya sommarjobb nu, snart jobbat en vecka! Jobbar på Bostaden, som kvartersvärd eller vad det heter. Klipper gräs, målar, rensar ogräs och sånt grejs : D Och gräver ner sandlådor ;)
Är ett väldigt rolgit jobb, är så glad att jag fick det! Trivs så himla bra plus att det är väldigt roliga arbetsuppgifter :D Verkligen något helt annat än städ!!!
 
Annars då? ja, det är sommar, men det märks inte! Har mest bara varit kallt och regnit, typ som att någon snodde våran sommar!
Aja, får väl hoppas att värmen kan komma snart, gärna när jag har jobbat klart :D Vore awesome ;)
 
Annars då? haha mja, jag tror inte det var ngt mer ^^ Förutom att jag så himla gärna vill ha mitt drömslott och en katt just nu!!
 
Har även köpt en ny dator :D Ska hämta den imorgon! ÄNTLIGEN, nu kanske jag kan sitta vid datorn utan att lacka sönder på den minst en gång ;)
 
 
Ha en bra dag! Tjaobao!

Kommentarer
Postat av: IB

Roligt att du trivs med jobbet. Värmen kommer redan till veckan så håll ut.

2013-07-20 @ 18:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback