Pumped up kicks

Så, då var jullovet över för denna gång...xD har haft en helt okej jul! Rätt lugnt, inte så mycket folk så det har varit trevligt :)
Har även hunnit med att fira Bror då han fyllt 40, och vi har kört radiobilar och ätit gott :)
 
Igår hade jag tenta och idag fick jag reda på att jag klarat den :D Känns såå skönt!
Nu bara denna kurs ut, sen kemikursen och sen är det studieuppehåll för min del! Ja, det blev så då jag inte klarat vissa kursen man måste klarat för att börja termin 6! Men samtidigt behöver jag ett uppehåll, verkligen! (skulle egentligen ha behövt det i höstas redan men men!!)
Så förhoppningsvis ska jag jobba och tjäna pengar xD Ska bara se till o skaffa mig ett jobb först :P
 
 
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför
 

Oj! Skulle ju va sjukt kul o byta liv med någon riktigt duktig dansare! mest bara för att få känna på hur det är att verkligen kunna dansa, eller en rytmisk gymnast för att få känna på hur det är att vara sådär vig som dom är!
Annars skulle det vara kul o byta liv med någon rik människa! Typ få chansen att bo i ett extremt lyxigt hus, kunna handla allt man ville osv :D
 
Annars vet jag inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback