All I want for christmas is you

Hahahaaaa..........sitter redan o lyssnar på julmusik.........nejjagärinteallslesspåalltregnsomhöstenmedför......
 
Okej, ja! hej xD
 
Halloween-fest igår! mycket trevligt :D Med klättergänget + en hel del fler! Riktigt lyckat :D Som vanligt!!
Annars har väl inte mycket hänt så ^^
Klarade marknadsföringstentan :D:D woop woop!!! Känns skitbra!
Annars jaa..det går väl och går...fast det var en jävla bit till dörren :O
 
Nämensåatte:
 
 
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen

Eftersom att det var Halloween-fest igår får ni här se en bild från förra året, då jag var trasdocka-ish ^^




Dag 15 – Någonting jag ångrar
 
Nämen oj! Massor!
 
Typ att jag inte började dansa tidigare, att jag inte gjort saker som jag egentligen velat, att jag inte köat mer till HP-böcker...mm mm mm xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback