Money money money, must be funny, in the rich man's world!!!!

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Jadu, jag skulle nog börja med att besöka första bästa fotobutik och köpa allt från studioblixtar till nya kameror till objektiv till allt därimellan mm mm mm!!!
Sen efter det skulle jag nog resa! Resa både för att uppleva/fota och solsemester!!
Jadu, efter det om jag hade pengar kvar skulle jag betala av studielånet, köpa lite andra småsaker...JAJUSTJA, skulle dyka ner i SF bokhandeln och en massa andra internetbutiker och köpa allt det där som jag så länge velat ha...allt som har med Harry Potter, Doctor who mm o göra :D Sen skulle jag shoppa loss på kläder på nätet också...




Spara.....Vad är det?!?! O_o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback