Give me everything tonight!

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Pengar, tid och vighet!! Och lite danskunsaper på det!
Pengar för att jag ska kunna slippa jobba i sommar så jag får tid till att resa till alla ställen jag vill, som Varberg, Gotland och Stockholm! Varberg för att hälsa på syster och hennes familj, Gotland för att spendera mesta tiden av sommaren där med min fina vän Mariell, och stockholm för att bland annat få gå på fotografiska, sf bokhandeln mm mm!
Vighet för att jag är stel som ett kylskåp och danskunskaper för att jag dansar hellre än bra!

Justja, en uppfinning som kan göra så att jag slipper läsa på till mina framtida omtentor jag kommer att behöva göra till hösten, utan att jag istället kan, dagen innan, bara slå in allt i huvet på nått sätt och sen kunna allt!! Varför har ingen uppfunnit det ännu?!?!

Så, det kan vän inte va för mkt begärt? ()=] Eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback