Edelweiss

Dag 17 – En bild på mig själv för tre år sedan



Vet inte om den här är 3 eller 4 år gammal men den får duga ;D Orkar inte leta reda på en mer säker :P Det är iallafall en bild som min kompis Hannah har tagit på mig! Vi klädde ut oss till trasdockor och fotade varandra :D Riktigt kul, borde vi göra om!!!


Dag 18 – Vad jag åt idag

Jadu, idag sov jag lite för länge så det blev först nudlar till brunsh XD Sen åt jag tacos till middag och nu äter jag chips och choklar :D

Dag 19 – Vad inspirerar mig?

Musik inspirerar mig otroligt mycket! Kan inspirera mig när det gäller allt från fotoideer till när jag redigerar bilder! Det kan också inspirera mig i helt andra saker, som träning till exempel! Sen inspirerar musik mig till mycket annat också!
Filmer är också något som inspirerar mig, och framförallt när det gäller foto! Ser typ hela tiden bilder i filmer som är jättesnygga, dock väldigt störande då man inte kan fotografera dem eller när platsen mest troligt är någonstans där man aldrig kommer att resa eller inte finns i verkligheten! Men det ger mig ändå mycket idéer!
Personer! Allt från någon släkting till kändisar! Av kändisar är det framförallt JK Rowling och fotografer som ger mig mycket inspiration!
Sen får man ju alltid inspriation lite här och var i från! Från vänner som gör något som man inspireras av eller något liknande! :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Oj vad tiden går fort! 3-4 år sen, det känns som om det var mer nyligen! Men sen tänker man efter och inser att det faktiskt är så länge sen. Vi borde verkligen göra om det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback