Och jag går i dagar i tröjan du hatar!!




Kan.inte.sluta.lyssna.på.den.här.låten!!! Haha, den är så bra ;D Aja, lär väl bli less snart iaf (men då lär jag väl hitta en ny låt jag inte kan sluta lyssna på ^^)
Aja! Hade iaf en extremt lång kemiföreläsning igår! Uppdelat på två passs var de 5 timmar tillsammans....inte kul nånstans! Och det märktes att man vart trött av det där då man skrattade åt typ ingenting XD
Men men, hade iallafall två underbart roliga saker att se fram emot på kvällen! Först Dancehall och sen födelsedagsfest hos Jenny :D Blev mycket piggare där efter dansen och kvällen blev riktigt riktigt rolig :D

Idag blir det en lugn dag! Hade tänkt dansa funk men tror jag skippar det :P Drar hem till päronen istället och äter middag och ser melodifestivalen! Såg också att andra säsongen av Scherlock börjar ikväll, och det gjorde mig glad :D Har längtat efter att få se den!!



Ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback