A thousand miles

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig
 
Ehe, idag blev det en Hej-jag-har-bara-varit-hemma-för-mig-själv-och-pluggat outfit!! :P Alltså en helt svart outfit, noll smink och håret som ser ut som en kvast....japp! ;D Och ni får stå ut med att den blev svartvit o skitfult redigerad..men hellre det än den gula färg som blev annars XD orkade inte fixa till det :P Och bilden är ju ful annars iofs men hey, klockan är tio på kvällen, det är mörkt ute och jag saknar studioljus...så ;P tyvärr! :P
 
 
 
 
 

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för
 
Jadu, mycket XD
 
Ska jag klara skolan? Ska jag få en examen? Ska dansen gå bra? Ska året bli bättre eller ska det bli ett till hej-jag-är-trött-varje-dag år? 
Typ det :P ehee ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback