Breathless

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.




Inte den vackraste bilden men men XD


Tio fakta om mig:

1. Jag har börjat dansa dancehall plus att jag dansar streetdance trots att jag har ett så otroligt dåligt självförtroende när det gäller just dans! Och jag gillar inte alls att dansa inför folk vilket man ju gör när man dansar i grupp! Men på nått sätt har jag helt plötsligt fått för mig att det är kul och trots allt så gör jag det ändå...! Känns faktiskt rätt bra :D

2. Jag är otroligt rädd för grodor och fiskar! Tycker inte om att gå på gräsmattor när det är mörkt för jag är rädd att trampa på en groda! Och gillar inte att bada när det är massa fiskar runtomkring XD Huuvva :P Det går bra att titta på dom men jag vill inte ta i dom :P

3. Jag har varit konstant trött sen typ oktober förra året, med dock ett kort uppehåll över julen. Stress och annat som är orsaken men ja, det lär ju bli bra i sommar XD

4. Har fått för mig att jag ska jobba på Gotland i sommar, ska bara få ett jobb också....

5. Jag säger att jag är en Harry Potter nörd, ändå äger jag varken Quidditch genom tiderna eller Fantastiska vidunder och vart man hittar dem plus att jag köpte Beedle the bard för typ massa år sen och jag har fortfarande inte läst den! Vet inte om jag ska tillåtas kalla mig HP nörd ändå....

6. Har äntligen börjat klättra och det är så otroligt roligt! :D Så underbart!

7. Jag älskar att sova och drömma! Den enda stunden man inte behöver bry sig om verkligheten utan kan försvinna in i sin egen lilla värld och sen hamna i en värld som kan va sjukt konstig! Älskar det!

8. När jag lyssnar på musik gör jag väldigt ofta olika korreografier i mitt huvud till olika låtar! Den ena mer omöjligt än den andra XD

9. Även fast jag tycker att det är lite halvtöntigt att börja skrika och gråta när man ser en kändis så ska jag faktiskt erkänna att det finns iallafall 2 kändisar jag faktiskt hade blivit sådär töntig att jag börjar skrika, gråta och skaka om jag skulle träffa dem! De två är JK Rowling och David Tennant!!

10. Jag HATAR kemi!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback