We are slytherins

Haha....det var typ jääääääääääääääääääätttelängesen jag uppdaterade den här bloggen XD Ja, kanske på tin eller nå..Men jag kör en korthetsgrej om det som hänt medans jag vart inaktiv (hoppas jag minns allt)

- Drog till London, såg HP-kändisar på röda mattan..SÅÅÅ COOOLT!!! (se fotobloggen för bilder)
- Såg sista HP-filmen! Den va bra!!! (mycket störde jag mig på ja men helheten <333)
- Börjat tredje terminen på IVP...Har tenta på fredag och knappt börjat plugga..känns åthelvettemedalltihop!!!
- Har varit sjuk i snart 3 veckor jag är så less så less så less..har träningsabstinens och festabstinens.
- Fick mejl från Pottermore (en Harrypotter sida..gå in på pottermore.com för mer info) OCH JAG HAMNADE I SLYTHERIN!! Jag som hela min hp-nördhetstid trott jag varit en hufflare..men nää! inte det! Aja, jag börjar iaf vänja mig och det går faktiskt över förväntan bra!

Och nu till en jätteroligt lista som jag snodde av min kusin! :D tjoohoooO!!!



Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - NEJ.
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Haha, iiingen aning dude :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Mja jo, lite!

10 saker det här eller det där
Kärlek eller pengar? kärlek
Vin eller öl? Vin
Dag eller natt? Dag
One night stand eller förhållande? förhållande
Tv eller internet? - internet
Pepsi eller cola? - cola
Vild fest eller romantisk hemmakväll? Just idag: Vild fest
Färgfoto eller svartvita? - Båda..eller beror på fotografiet
Telefonkontakt eller face to face? - face to face
Bildagboken eller myspace? - bilddagboken

10 har du någonsin
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? Jag tror inte det
Har du nånsing viljat ta livet av dig? Mja, iaf inget seriöst eller långvarit :P
Har du nånsin gjort något du ångrar? - Alltid
Har du hoppat bungy jump? – Nej!
Har du nånsin varit med i en olycka? - Nej
Har du nånsin ätit en hel tårta? – det tror jag inte :P
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Nej
Har du nånsin gått på bio ensam? - Nope!
Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ofta

Om mig
Hur mycket är klockan just nu? – 17.03
Namn? Johanna
Vart bor du? Umeå
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Ingen aning..just nu vill jag inte ha nåra alls :P
Vill du gifta dig? Idag: NEJ men om några år så kanske ja..:P
Rullar du spaghettin eller skär du den? rullar
Har du ätit sushi? Nej
Favoritglass? Ben&Jerrys
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 2

3 grejer
Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
Sover du helst själv eller med någon? Bådeoch
Tror du på spöken? Oh yes :D

Skulle:
Skulle du vilja vara längre? nej, men gärna någon centimenter kortare
Skulle du vilja kyssas nu ? JA
Skulle du vilja dricka dig full nu? Jora

Kan:
Kan du röra på öronen? Nej
Kan du slicka dig på näsan? Nej
Kan du kolla i kors med ögonen? tror det ;P
Kan dina föräldrar lita på dig? Typ
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? beror på situation!
Kan du va på en fest utan att dricka? jopp, men gör det sällan
Kan dina vänner lita på dig? klart dom kan
Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Beror på vilken affär..ge mig en miljon och ta mig till en fotobutik och den där miljonen är lika snabbt borta som den kom.





Pojkvän/flickvän? Nope men vill haaa :(
Har dina föräldrar ljugit för dig? Men jaaaa :O Många gånger -_-
Har du varit hög den här månaden? Räknas hög på flumm? isf ja!
Har du varit full? Ja
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej, annars skulle jag väl inte svara på dom? XD
Har du borstat tänderna den senaste timmen? nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? Nej
Har du blivit påkommen när du har haft sex? Int va ja vet men jag tror inte det :P
Har du ljugit på någon fråga än då? det vet man aldrig ;) nej, ska inte ha gjort iaf :P

Vem:
Vem älskar du? Vännerna, familjen/släkten!
Vem vill du bli full med? Mina kompisar
Vem är den bästa artisten/gruppen? Lars Winnerbäck, Nightwish mfl mfl
Vem pratade du senast i telefon med? Emma
Vem är snällast i världen? - Bamse
Vem vill du prata med? David Tennant!!
Vem sov du senast med? I samma rum: Hannah, I samma säng: Minns inte, men antar att det var nån av horrokruxerna eller nån annan ;P XD
Vem vet allt om dig? Hannah
Vem kramade du senast? Kompis: Hannah..Annars vare no Mamma trorja :P

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, det var verkligen på tiden med en uppdatering! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback