Low

Dag 13 – Något jag ångrar

Det är mycket jag ångrar att jag aldrig gjorde, som att jag inte började dans i tidig ålder. Har nu upptäckt hur roligt det är att dansa och det hade givit mig så mycket att få ha börjat tidigare. Jag kunde väl ha skippat fotbollen och börjat dansa istället, eftersom att fotbollen höll jag ändå inte på med så länge.
Sen ångrar jag att jag inte gått på fler Harry potter konvent och sånna saker. Hade varit sjukt kul men ja, var man ung och utan pengar så blev det svårt...Varför ska det vara över nu när man faktiskt kan :(


Dag 14 – Mitt senaste köp
Mitt senaste köp, förutom mat, var två par hörlurar. Har länge haft ett par där ena hörluren slutat fungera och den andra glappat jättemycket. Känns så skönt att äntligen kunna lyssna på båda lurarna igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback