Everytime

Helgen har varit både lugn och inte lugn XP Förutom plugg så var fredagen lugn, var bara hemma och såg torchwood! Skönt o få lugna ner sig efter två veckor med skola upp över öronen (inte för att det är över än dock). På lördan satt jag med min klasskompis Lina och pluggade mellan 10-15, gick sådär men fick ändå någonting gjort :P Sen drog jag äntligen iväg på streetdance och gud vad jag saknat det <3 Har inte dansat på jättelänge på grund av sjukdom och plugg men nu hade jag inget sånt så då vare bara o köra på :D SÅ KUL VARE! Och det gick rätt bra ändå, trotts att det var House (House = snabba fötter vilket jag inte är så bra på, men det gick hyffsat ändå :D). Sen på kvällen hade två klasskompisar slagit ihop sin födelesdagsfest och bokat Corona. Så då åkte man dit och hade en kul kväll :D
Idag har varit världens slöaste dag och det kommer den fortsätta att vara XD ska ta tag i hemtentan imorron. Ska såklart skriva Nano ikväll också!



Dag 15 – En favorit från min garderob

Jadu, jag har många favoriter men det finns en grå tröja med en katt på som har röda kors som ögon. DEN älskar jag! Den är mysig, lång och finfin! Önskar jag hade köpt två när jag väl köpte den :P Annars har jag en lång tröja med dragkedja som jag gillar, önskar också att jag köpt en till av den :P (det är lixom så trist när man vill ha nån av dem åsså ligger dom i tvätten!)

Dag 16 – Min önskelista just nu
Min önskelista just nu ser ut såhär:

1. Being Human säsong 1
2. Being Human säsong 3
3. Step up 2 (film)
4. Fame (film, den nya versionen)
5. presentkort (bio, stadium/intersport, nån sminkaffär mm)
6. Harry Potter och dödsrelikerna (Harry Potter and the deathly hallows) del 2
7. Ett fotoalbum med tomma svarta sidor, som jag kan klistra in bilder och tidningsutklipp i!
8. Doctor who säsong 1-4
9. Nya innomhus-träningsskor
10. Harry Potter prylar
11. Doctor who prylar
12. En resa till London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback