I wish I was a punkrocker whit flowers in my hair

Filmkväll igår nere i fotokällaren! Såg på Fucking Åmål och åt chokladbollar! Gud vad länge sen det var jag såg den filmen och man får bara kännslan av att vara 14 år igen! Dock hade jag velat ändra en hel del på mig själv och byta högstadieskola, men annars skulle det vara ganska kul o få uppleva den åldern igen. Bara kanske för att få uppskatta den lite mer än vad iallafall jag gjorde!
Fast helst skulle jag nog vilja vara runt 7-8 år och få slippa alla jävla krav och ansvar o allt skit som kommer när man bli äldre o bara få leka o inte tänka så mycket! Och framförallt kunna få se alla de 100 gånger bättre barnprogramen som gick då, I miss them!
Och alla kännslor som var så otroligt annorlunda när man var liten, tex. när man fyllde år eller vid jul! Gaah!

Fast att vara 20 har ju sina fördelar oxå :P Systemet, flytta hemmifrån, göra saker utan föräldrar, bestämma över sig själv mm!

Aja, ikväll blire bowling me klassen! Ska bli riktigt nice. Dock kommer jag tvingas äta på McDonalds efteråt men aja, jag får väl offta mig :P

O blaaah! Jag är förvirrad, vet inte vad jag vill! usch.........


Ha en bra dag, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback