Walkin´ in a winter wonderland

eh ja! hej ;P längesen igen nu! börjar med en uppdatering:


Klarade andra tentan oxå! :D har aldrig varit så nervös för o få veta ett provresultat nånsin, kunde knappast andas innan! :D:D


Så....Jullov nu :D Känns otroligt skönt! Och fint vitt äre ute oxå, totalt underbart <333 Och i övermorron äre julafton :O Helt otroligt vad tiden går fort! :O:O:O Men jag längtar!
Dagen innan brukar vi syskon ju alltid ha traditionen att vi ses, äter tacos, spelar bingolotto och spelar Majhong! Men i år blire bara jag o min äldsta syster! Men vi ska allt ha lika kul ändå :D Tacos och bingolotto blire som vanligt, sen får vi se vad vi hittar på :)


Igår blev jag klar med julstädningen och nyss blev jag klar med tvättandet! Så i brist på annat så drar jag hem till mina föräldrar ikväll och kanske hjälper dem med deras städningen+ att jag ska baka en kaka! :D





Ha en bra jul nu allihop! God Jul och Gott Nytt År! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback