Millenium 2010, vad ska hända då?

Bara ungefär 12 timmar och 35 minuter kvar till det nya året! Det känns så konstigt, tiden har gått så fort och jag kan knappt fatta att det redan varit julafton och att det är nyår idag. Förvirrande ja, men det ska nog ordna upp sig hoppas jag.
Fast det sägs ju att det går fortare ju äldre man blir, och jag som redan tycker att det går så otroligt fort! Jag undrar vart jag kommer hamna :/

Iallafall! Om jag ska summera 2009 så började den otroligt sämst, arbetslös och totalt nerdeppad. Att sitta hemma 24/7 vid datorn var verkligen inte kul, speciellt inte när alla kompisarna gick i skolan, jobbade eller hade helt andra saker för sig.
Men... Jag upptäckte en viss fotolinje på forsa folkhögskola som förändrade allt till det positiva! Jag tror att söka till den linjen har nog varit ett av det bästa jag gjort! Och klassen sen, jag har aldrig haft en sån underbar klass <33
Jag blev så glad att jag upptäckte den och att när jag var där förra vintern och hälsade på blev så otroligt välbemött av bland annat Mariell att jag hade bestämt att jag skulle gå där!
TACK!

Jag var även en vecka i stockholm med Hannah! Helt underbart och vi MÅSTE göra om det i sommar! Trist vare bara att jag inte kunde hänga med på expecto, men i sommar SKA det blir Protego istället! Jag har bestämt det!


Jag hoppas att 2010 ska bli bättre! Det kommer börja toppen, men jag hoppas att det kommer fortsätta lika dant!

Jag Ska/vill:

- Gå klart underbara fotolinjen på forsa folkhögskola
- Hålla kontakten så länge det bara går med iallafall de flesta från forsa, helst alla men det lär blir svårt :(
- Fara till stockholm med Hannah och gå på Protego
- Skaffa jobb och lägenhet hemma i Umeå...
- ...eller gå ett år till på forsa! Jag kan inte bestämma mig O_o
- Se en massa filmer på Bio och hoppas att Deathly Hallows blir bättre än The Half Blood Prince
- Ta kontakt med vänner jag saknar jättemycket
- Resa utomlands med vänner
- Fara på Pdol


Det är väl det jag kommer på hittills! Finns säkert ännu fler saker som jag vill/ska göra som kommer dyka upp lite då och då!

Jag hoppas på ett bra år, och det SKA det blir! har jag bestämt!


Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback