Gläns över sjö och strand

Idag har det varit luciatåg på skolan! Det var väldigt fint o trevligt :) Och efteråt fick man lussebulle och pepparkaka. Dock var inte lussebullarna så goda efter att de stått framme ett tag o blivit torra och hårda. Men det var iaf första lussebullen för mig i år men jag hoppas att jag kommer att få godare lussebullar när jag kommer hem nästa helg!

Och på tal om det, nu är det bara 1 vecka kvar till jullovet! Känns wierd att tiden gått så fort men ändå så otroligt härligt. Jag längtar hem och inte blev längtan mindre när jag fick ett "jag-saknar-dig" sms av Hannah!
Men snart kommer jag hem, snart snart!

Och imorron blire o fara på stan en sväng o kanske köpa någon julklapp. Och på kvällen äre inflyttningsfest hos Sara :)


Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback