See you later Aligator

Ja, då vare äntligen min sista dag på jobbet imorron! Känns lite mysko att det gått så in i nordens fort(ja, jag vet att jag snackar om hur fort det går i var och varannat inlägg men jag kan inte låta bli) men det känns så otroligt underbart för det innebär att det bara är en helg kvar tills jag FAR IVÄG HÄRIFRÅN MOT FOOORSAAAA :D:D

Ska bara tare lungt i helgen tänkte jag. E fortfarande förkyld så jag behöver vila upp mig. Åsså behöver jag packa o annan mojs!

Jag hoppas att jag har skaffat allt nu. Annars lär jag ju komma på det när jag behöver grejen, men men! Nån annan kanske har den XP Viktigast e väl att jag tar med kamerorna :P


Kan det bli måndag NU?



Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Lycka till och ha det bra. Kommer sakna dig <3 Men du kommer ha det jättekul :D Är ganska säker på det.

Kram!

2009-08-22 @ 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback