Don't drink and drive

DON'T DRINK AND DRIVE!

Var på riskettan igår, en ny kurs man måste gå för att ta körkort. Den omfattade bl.a droger och läkemedel i trafiken. Det mesta visste man som redan men det var ändå intressant.
En sak som faktiskt var väldigt läskig var, framförallt på helger , att om man tex. är på väg hem på kvällen/natten så möter man ungefär lika många rattfyllerister som taxibilar :S Lixom..man ser ju typ alltid nån taxibil, och av alla de bilar man möter har någon av förarna druckit. Usch!

I helgen ska jag bland annat jobba men sen fyller syrran år så då ska vi göra en massa skojj :) Så då har man mycket o se fram emot efter jobbet :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Svar på din kommentar:

Det är lite halvjobbigt, men man överlever ju :P



Jag vet, och jag säger detsamma till dig <3 Tro inte att du blir av med mig i första taget, för det blir du inte :P

Jag har haft den tanken, för vi har ju haft en höstkollektion, en vinter och behöver nu en vår <3

Hör av dig så bestämmer vi något ;D



(Jag kommer dock flytta min blogg, och låsa den. För att jag känner att jag har behovet av det. Men du kommer få veta adress osv så fort jag flyttat :P)

2009-04-21 @ 10:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback