Stickelistick!

Den här veckan har verkligen varit väldigt slapp! Ledig i måndags, en lektion i tisdags, sluta 12 i onsdags (förutom projektarbete som jag "gjorde" hemma), idag torsdag en vanlig dag och imorn ledig! I love It!


Idag på naturkunskapen skulle vi ta blodprov på varandra och se vad vi hade för blodgrupp. Det va rätt roligt, Sari var övertaggad på att sticka folk o få sticka sig själv i fingrarna. Dock blev det väldigt konstiga resultat och jag tror inte de riktigt stämde. Men men, det va roligt o pröva iaf ^^ Typ det roligaste vi gjort på naturkunskapen (förutom när vi vek påsar då).

Annars äre träning ikväll. Får hoppas att det går bra. Jag har verkligen börjat gilla trampett nu när det börjat gå bättre! Så jag e väldans peppad!



Byebyeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback