Upp och Hoppa! Ligg inte o la dig! Du och jag ska fånga dagen!

Haha, nu sitter jag o eggar shlagerlåtar :P Just nu tycker jag att de är helt okej men om några veckor kommer jag att vara döless på dem ;P Så äre alltid med låtar! Jag lyssnar på dem tills jag är så less att jag inte kan lyssna på dem på typ, nått halvår! Sen gillar jag dem igen (eller i värsta fall glömmer jag bort dem i några år) och börjar lyssna på dem igen ;P XP


Aja...

Nu är dessutom påsklovet slut. Jag gjorde typ...ingenting ;O var bara hemma, slappade, åt godis, tittade på film, satt vid datorn..ja :P Men men, det är väl det man ska passa på och göra när det är lov ;P

Annars har det inte hänt så mycket. Snart far vi till BARCELONA :D:D Ska bli massa skojj! <3


"När jag inte kör, brukar jag ofta bli arg och besviken på mig själv. Men efter tag tänker jag: Varför ödslar jag all tid på att vara sur och arg, när jag istället borde ödsla energin på att fokusera och köra?"
//Emma G

Tack Emma! Det hjälpte <3 Ska komma ihåg det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback