Lay your love on me!

Nu har jag kommit hem efter att ha varit i Barcelona :D (eller ja, vi kom hem igår klockan tio). Det va massa underbart och jättemycket att se :D Vi åkte en turistbuss som gick en viss runda hela dagen (eller egentligen var det flera bussar) och så kunde man hoppa av lite var stans och sen hoppa på senare på dagen. Mycket praktiskt för en vilsna turister.
Vi var bl.a på ett jättestort akvarium med massa fiskar (hajar bl.a). Det var väldigt spännande, fast jag är ju som sagt inte så förtjust i fiskar (de är så himla fula och äckliga, eller inte alla men de flesta!). De enda fina var de där små färgglada fiskarna.

Annars har det mest bara varit o strosa runt på stan o lite överallt. Mycket trevligt. Gör jag gärna om!


Nu ska jag ta o göra mig klar till träningen. ;O


Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback