Love Today

Idag har jag, som alla andra tråkiga tisdagar, haft foto som första lektion. Vi ska göra en film och vi satt hela timmen (den är 1 timme och 50 minuer) och försökte komma på en handling. Vi kom fram till antingen skräck, skräckparodi eller att någon drömer om ngt som den personen vill bli. Dessvärre kom vi bara in på andra samtal, som vilka skräckfilmer vi sett eller vilka drömmar vi kommer ihåg! Men men. Det var roligt ändå :)

Sen hade jag hål i 2 timmar och då for jag hem. Satte mig vid datorn som vanligt när jag egentligen skulle ha pluggat, duktiga jag!


Men men. Sen har det inte hänt så mycket. Skippade träningen p.g.a att ingen från Umeå hade bil och jag orkade inte ta bussen. Och dessutom har jag prov på torsdag i Naturkunskap som jag knappt pluggat nånting på så tänkte jag att det kanske var bäst o stanna hemma o plugga istället!


Nu ska jag sova. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback